marți, 5 februarie 2008

Cum sa faci cadouri (I)

Sa zicem ca ai de facut un cadou pentru cineva mai special, deci nu putem scapa cu un cadou clasic(am spus cate ceva despre cele "clasice" si voi reveni).
Fiind cineva special, il/o cunosti bine. Ii cunosti pasiunile. Cauta un cadou legat de ceea ce ii place. O carte, un bibelou , un breloc(!:)) reprezentand ceva din hobby-ul respectiv poate avea un efect mult mai bun decat, sa zicem, ceva scump.
De exemplu, tricoul Ferrari pe care l-am primit din Italia este unul din cadourile mele favorite. Ar fi putut sa imi aduca tot felul de minunatii insa bucuria a fost foarte mare cand am vazut tricoul (original Ferrari , din Italia de la mama lui).
Concluzie: te ganedsti ce pasiuni are persoana respectiva si i-ai gasit cadoul potrivit.

Niciun comentariu: