luni, 3 noiembrie 2008

Solutia salvatoare

Marti seara mi s-a comunicat ca joi seara trebuie sa fiu prezent la ziua unui prieten. De refuzat cam greu. Cadou obligatoriu, timp si bani la limita. Hm..mi-am adus aminte de un site www.fungift.ro. Am bagat adresa, si in cateva minute deja aveam comanda facuta. Imediat ce am intrat pe site mi-au picat ochii pe o masinuta usb si am stiut ca acela e cadoul pe care il caut. In general barbatilor le plac masinutele, aceasta avea si hub USB si card redaer, era perfecta. Nu e nevoie sper sa mai spun ca am avut succes cu cadoul meu.

Oricand trebuie sa faceti un cadou, aruncati un ochi si pe fungift.ro, sunt sanse mari sa gasiti ceva original.

2 comentarii:

spy100 spunea...

www.azurgo.1o.ro
Un Multi Search Engine misto

CadouriDeco spunea...

Cadouri haioase pentru orice ocazie!